Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ!!!! Η ΚΡΥΦΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ


του Τομέα Οικονομικών
Ελλήνων Πολιτεία



Η Ελλάδα ιδανικά θα χρειαζόταν μία αναδιάρθρωση χρέους ως εξής: 
1) Το χρέος του ΔΝΤ εξαγοράζεται από τον ESM (αρκούν τα λεφτα του τρέχοντος προγράμματος) 
2) Το χρέος από τα έντοκα μετατρέπεται σε χρέος προς τον ESM (απαιτούναι άλλα 15 δις) 
3) Το χρέος προς την ΕΚΤ αποπληρώνεται από τον ESM και οι κρατικές κεντρικές τράπεζες επιστρέφουν στην Ελλάδα (και στον ESM) τα κέρδη (απαιτούναι άλλα 20 δις) 
4) Τα χρέη προς τον EFSF και τα διακρατικά (περίπου 180 δις σύνολο) μεταφέρονται στον ESM με τα επιτόκια του ESM. 
5) Μπαίνει οροφή 1,5% στα επιτόκια του ESM έως το 2060 λκαι όλα τα δάνεια της Ελλάδας έχουν ημερομηνία λήξης χρεωλυσιου το 2060. 
6) Η Ελλάδα έως το 2022 κάνει 30 δις ιδιωτικοποιήσεις για να αποπληρώσει πλήρως τα χρέη προς τους ιδιώτες που έχουν υψηλό επιτόκιο. 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Εάν γίνουν τα παραπάνω, η Ελλάδα χρειάζεται αλλα 35 δις από τον ΕSM αλλά τότε θα φθάσει να έχει χρέος 305 δις (και μετά το 2022 275 δις αποκλειστικά προς τον ESM). Μέχρι το 2060 θα πληρώνει τόκους με το σημερινός επιτόκιο 2,5 δις και στη δυσμενέστερη περίπτωση όχι πάνω από 4,5 δις (λίγο πάνω από το 2% του ΑΕΠ). Χρεωλ΄υσια έως το 2060 δεν προβλέπεται να αποπληρώνονται αλλά μπορούν να αποπληρώονται από πλεονάσματα της χώρας και από διιωτικοποιήσεις. 

Με αυτό τον τρόπο ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ η Ελλάδα θα επανέλθει στην κανονικότητα.

Η ΚΡΥΦΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ!!!!

Έρχομαι τώρα στις σημερινές ληξιπρόθεσμε δαπάνες των ΟΤΑ. Ξέρει κανείς τι είναι; Πρόκειται για έργα και προμήθειες απλήρωτες.
Και συνήθως για αυτές τις δαπάνες δεν υπάρχουν ούτε αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων, ούτε παραστατικά. Συνήθως πάει ένας εργολάβος ή προμηθευτής και αναγγέλλει απαίτηση διότι δεν έχει εξοφληθεί και αναφέροντας γενικά ότι κάποτε ο αντιδήμαρχος του ανέθεσε το έργο και αυτός καλόπιστα το έκανε μα τον κορόϊδεψαν και δεν τον πλήρωσαν. Φυσικά αρνούνται την πληρωμή και ο καλός άνθρωπος καταφεύγει στη Δικαιοσύνη με αγωγή αδικαιολόγητου πλουτισμού, ο Δήμος συνήθως δεν παρίσταται, ή αν παρίσταται δηλώνει άγνοια για τα γεγονότα, βγαίνει απόφαση υπέρ του ενάγοντα , έρχεται το θέμα στο συμβούλιο και αποφασίζει να μη συνεχιστεί η διαδικασία με έφεση κλπ και έτσι βγαίνει επιτέλους το πολυπόθητο ένταλμα πληρωμής, θεωρημένο και από τον τοπικό Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Και φυσικά ούτε παρακράτηση φόρου, ούτε ασφαλιστικών εισφορών, ούτε καμιά άλλη φορολογική επιβάρυνση. Επειδή παρακολουθώ και τον Δημοτικό τύπο, που κάνουν αναφορές στη Νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ουδέποτε είδα απόρριψη τέτοιας δαπάνης. Είναι η πιο σίγουρη κομπίνα αφού αν και πρόκειται για έργο ή προμήθεια λείπουν τα φορολογικά στοιχεία , που έπρεπε να είχαν εκδοθεί είτε με την επιμέτρηση του έργου, είτε με την διακίνηση των υλικών και των εμπορευμα΄των. Και όμως και οι δικαστές δικαιώνουν τους ενάγοντες και οι αιρετοί αποφεύγουν να προβάλλουν ενστάσεις , εφέσεις κλπ και δημοσιότητα να δώσουν , ώστε όποιος έχει στοιχεία να συνδράμει τον Δήμο. Αυτό γίνεται σωρηδόν και σήμερα, γιατί είναι και οι μόνες δαπάνες που δεν θέλουν Διαυγεια, με την έννοια ότι δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία πέρα από την αναφορά της με αριθμό τάδε οριστικής απόφασης του Πρωτοδικείου. Γιατί νομίζετε δεν φωνάζει η αντιπολίτευση; Έχει και αυτή Δημάρχους και Περιφερειάρχες.